Planifici un eveniment ? Tel:  0756 158 181 / E-mail: office@regizorul-de-evenimente.ro

 
Pentru ca am oferit cateva interviuri si pentru ca am prezentat in cadrul unor emisiuni tv realizarea a diverse evenimente, consider ca multe dintre acele informatii iti sunt folositoare si tie, asa ca m-am gandit sa le prezint si aici.
 
1. Ce inseamna sa fii 'event planner' in ziua de azi, in Romania?
Ma bucur enorm ca acest curent a ajuns si la noi in tara si s-a dezvoltat destul de frumos, a venit ca un raspuns la nevoile oamenilor de a-si economisi timp si de a realiza evenimente la inalte standarde, astfel ca, dintr-un moft a ajuns astazi o necesitate.
Sa fii un organizator de evenimente in prezent inseamna sa fii dinamic, creativ si sa iubesti oamenii. Sa vii in intampinarea lor cu servicii impecabile, sa reusesti in urma unei intalniri sa intelegi nevoile acestuia si sa le concretizezi in realizarea evenimentului dorit.
 
2. Cum se desfasoara legatura dintre client si organizator?
In baza primei intalniri, unde se stabilesc viziunile asupra evenimentului, felul in care doresc sa colaboreze, bugetul alocat si data, organizatorul dezvolta o serie de procedee prin care urmareste sa ajunga la indeplinirea tuturor dorintelor clientului iar pe parcursul acesta comunicarea lor se desfasura telefonic.
 
3. Care este momentul in care prezenta unui event plannner este cea mai importanta?
Momentul evenimentului! In ziua cea mai importanta, cand emotiile sunt cele mai mari, cand totul este pe ceas, cand nu stii exact cum sa le randuiesti pe toate, cand fiecare detaliu conteaza, cand nasul, nasa, parintii, prietenii sunt emotionati si ei, atunci prezenta unui profesionist, respectiv al organizatorului este cea mai importanta. Si tot atunci se vede intreaga munca a acestuia prin faptul ca tot ce se afla initial pe o foaie, a prins viata si s-a transformat in realitate.
 
4. Care sunt tendintele anului  in materie de locatii?
S-a simtit o intoarcere catre natura, cu cat mai multa libertate si lejeritate, au fost la mare cautare gradinile, padurile, casele traditional romanesti, dar nu au lipsit nici evenimentele la malul marii sau in cladiri regale.
 
5. Ce trebuie sa stie o viitoare mireasa cand incepe pregatirile pentru nunta?
O viitoare mireasa trebuie sa fie in primul rand fericita, si apoi intregul ei fel de a fi si toate dorintele se vor reflecta in ceea ce ea va alege. Trebuie sa stie ca se apropie un eveniment minunat de care ea trebuie sa se bucure 100 %, si chiar si asteptarea lui sa fie una linistita, astfel ca, ea impreuna cu pietenele pot sa-si creioneze ideile alaturi de un specialist sau in eventualitatea in care nu exista niste dorinte specifice, sa il lase pe acesta sa vina cu propuneri.
 
6. Despre emotile din spatele 'cortinei'ce putem afla? Au loc si intamplari neprevazute?
Se zice ca un event planner nu doarme, el mereu are ceva de pregatit, iar emotiile din fata fiecarui eveniment sunt inevitabile si totodata frumoase, te fac sa traiesti alaturi de oameni in cel mai important moment al lor.
Nu de putine ori s-a intamplat sa ma trezesc in miez de noapte si sa mai verific odata confirmarile colaboratorilor :) deci stresul exista si asta pentru ca responsabilitatea este foarte mare iar dorinta de perfectiune este prezenta.
Neprevazutul este mereu prezent in vietile noastre, si atunci vorbim de experienta si un bagaj de cunostiinte care fac ca intamplarea neprevazuta sau nedorita sa fie rezolvata si sa nu treaca dincolo de "cortina", asta facand diferenta un amator si un profesionist.
 

URMARESTE-NE PE

Top